RABO CLUBSUPPORT!

Evenals in 2019 is de Rabobank gestart met hun clubactie. Dit betekent in de praktijk dat u als u een Rabobank rekening heeft uw eigen KBO Reeshof financieel kunt steunen. Het enige wat u dient te doen is naar de Rabobank te gaan en daar kenbaar te maken dat u als clublid ingeschreven wilt worden. Er zijn geen kosten aan verbonden. Zodra u als clublid staat ingeschreven kunt u aangeven dat u de KBO Reeshof wilt steunen. Voor elk clublid van de Rabobank verstrekt de bank subsidie aan de KBO Reeshof. Met andere woorden, hoe meer mensen er inschrijven, hoe meer subsidie wij als KBO Reeshof zullen gaan ontvangen.

De stemperiode loopt van 5 tot 25 oktober 2020.

WIJ MOEDIGEN U TEN ZEERSTE AAN OM GEVOLG TE GEVEN AAN ONZE OPROEP. DE LATER VAN DE RABOBANK TE ONTVANGEN BIJDRAGE KOMT GEHEEL TEN GOEDE VAN ONZE KBO REESHOF EN IS ZEER WELKOM VOOR ONS ACTIVITEITENPROGRAMMA!

Stel het niet uit, doe het vandaag nog!