Onderwerp: 20-Jarig bestaan feest

Datum: 27 november 2021

Kenmerk: KBO/1120/JF21

Beste leden,

Als bestuur hebben wij gewacht tot bijna het laatste moment met het nemen van een beslissing over het al dan niet doorgaan van het geplande 20-jarig-bestaan feest op 10 december aanstaande.

Helaas, gezien de steeds maar stijgende lijn van met corona besmette mensen, hebben wij de beslissing genomen om het geplande feest niet door te laten gaan. De leeftijden van onze leden worden aangemerkt als kwetsbare groep, die sneller besmet kunnen worden dan de jongere garde.

Uw bestuur is de eindverantwoordelijke beleidsfunctionaris van KBO Reeshof en moet dan ook bepaalde beslissingen nemen die niet altijd prettig overkomen bij een gedeelte van het ledenbestand. Zo ook in dit geval.

Maar………. het feestcomitétje heeft een leuk programma samengesteld en wil dat op een later tijdstip alsnog doorgang laten vinden. Voorlopig hebben we vrijdag 11 maart 2022 als nieuwe datum vastgelegd; hopende dat corona geen roet in het feestgebeuren gooit. We gaan er dan in principe vanuit dat de leden die ingeschreven hebben voor 10 december, ook als deelnemer staan genoteerd voor 11 maart 2022.

Wij hopen en vertrouwen dat u onze beslissing begrijpt en verontschuldigen voor eventuele bijkomstige ongemakken.

Met hartelijke groet,

Johan Didden

Opmerking:

Daar de Nieuwsbrief en ONS begin december door onze onvolprezen bezorgers thuis wordt afgeleverd, is dat de enige mogelijkheid om ook deze brief mee te nemen. Een en ander betekent ook dat leden die niet deelnemen aan het 20-jarig bestaan viering ook een copy van deze brief ontvangen.